Üdvözöljük az One Készülékbiztosítás oldalán!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a csoportos készülékbiztosítási szerződés, mely az Assurant Europe N.V. (bejegyzett székhelye Amszterdamban, Hollandiában); Holland Nemzeti Bank engedélyszáma R161237), és a One Magyarország Zrt. mint szerződő fél között jött létre, átruházásra került a Gránit Biztosító Zrt-re (a Magyar Nemzeti Bank engedélye EN-II-35/2011 számon található, bejegyzett székhelye: 1211 Budapest, Szállító u.4., cégjegyzékszám: 01-10-046203; adószám: 14-4-89765-2-44). Erre a holland pénzügyi felügyeletről szóló törvény 3.5.1A szakasza, valamint a biztosítási tevékenységről szóló 2014. évi LXXXVIII. magyar törvény (a továbbiakban: biztosítási törvény) rendelkezései alapján került sor. Az átruházás a Holland Nemzeti Bank T041-1485501345-3579 számú határozata alapján történt, a Magyar Nemzeti Bank elismerésével.
A vonatkozó jogszabályok értelmében az állomány átruházásához nincs szükség a biztosítottak külön hozzájárulására. Az állományátruházás eredményeként a Gránit Biztosító Zrt. lesz az Assurant Europe N.V.-től származó biztosítottakra vonatkozó személyes adatok, valamint üzleti és biztosítási titkok kezelője, amely 2025.11.01-től kezdődően hatályos.
Kell valamit tennie a változás érdekében?
Önnek nincs semmilyen teendője a változással kapcsolatban. Meglévő biztosítása továbbra is ugyanolyan tartalommal és feltételekkel érvényes, mint korábban, csak az átruházás napjától Gránit Biztosító Zrt. az Ön felelős biztosítója.
Változik-e a biztosítási ügyintézése?
Az adminisztratív eljárásban nem lesz változás; a jelenlegi készülékbiztosítási eljárással kapcsolatos információk továbbra is elérhetők lesznek az alábbi oldalakon:
- lakossági ügyfeleknek https://www.one.hu/szolgaltatasok/extrak-kiegeszitok/keszulekbiztositas oldalon
 - Üzleti ügyfelek számára https://www.one.hu/kisvallalkozasok/szolgaltatasok/mobil-szolgaltatasok/keszulekbiztositas
 - Kiemelt üzleti ügyfelek számára: https://www.one.hu/kozep-nagyvallalatok/mobil/kiegeszito-szolgaltatasok/keszulekbiztositas
 
Megszűnés
Korábban leírtak alapján, biztosítási jogai változatlanok maradnak, azonban amennyiben meg kívánja szüntetni a biztosítási szerződését, úgy a vonatkozó szabályozásoknak megfelelően, biztosítási állományátruházás esetén jogában áll biztosítási szerződését az Átruházás időpontjától számított három hónapon belül megszüntetni. Megszüntetés esetén az Ön által előre befizetett díjakat az Átruházás Dátumáig a One és a Gránit Zrt. visszamenőleg megtéríti Önnek, amennyiben az Átruházás Dátumát követően Önnek nincs folyamatban lévő kárrendezése, illetve nem jelentett be új kárigényt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy biztosításának törlése esetén készüléke nem lesz biztosítva az Átruházás Dátumától kezdődően. Ön továbbá élhet a biztosítási szerződésének feltételei szerinti felmondási jogával, melyet itt találhat: Általános szerződési feltételek
A szerződés felmondásáról szóló értesítést személyesen, a One üzleteiben, hívásban, írásban vagy elektronikus úton nyújthatja be (elektronikusan, elektronikus aláírással, telefonon – jogi felmondási értesítésben – vagy e-mailben).
- Lakossági vagy üzleti ügyfélként hívja a 1270-es számot,
 - Kiemelt üzleti ügyfelek esetében pedig hívják a 1420-at.
 - A biztosítót e-mailben is értesítheti lakossági ügyfélként az ugyfelszolgalat@one.hu, üzleti ügyfélként a kisvallalati-ugyfelszolgalat@one.hu e-mail-címen, illetve kiemelt üzleti ügyfélként a corporate@one.hu e-mail címen.
 
Továbbá szeretnénk tájékoztatni kedves Ügyfeleinket, hogy 2024. december 31. előtt megkötött biztosításuk neve 2025. január 1-jétől One Készülékbiztosításra változott. Ez a változás csak a biztosítás nevét érinti, a biztosítás egyéb feltételei (például a fizetendő havi díj, az önrész összege, a káresemények értékelésének feltételei) 2025. január 1. után változatlanok maradnak.
Ez a biztosítás már nem vásárolható meg az Assurantnál. A 2025.11.01 után vásárolt biztosításokkal kapcsolatos információkért látogasson el az alábbi oldalakra:
- lakossági ügyfél esetén https://www.one.hu/szolgaltatasok/extrak-kiegeszitok/keszulekbiztositas oldalon
 - Üzleti ügyfél esetén https://www.one.hu/kisvallalkozasok/szolgaltatasok/mobil-szolgaltatasok/keszulekbiztositas
 - Kiemelt üzleti ügyfelek esetén https://www.one.hu/kozep-nagyvallalatok/mobil/kiegeszito-szolgaltatasok/keszulekbiztositas
 
2025.11.01-től kivezetett termékeink tájékoztatói:
2024. december 31. előtt kivezetett termékeink tájékoztatói:
2021. november 8-e előtt kivezetett termékeink tájékoztatói:
Ha kárigényt szeretne benyújtani:
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben kárigénye 2025.11.01 előtt keletkezett, kérjük, hogy mihamarabb hívja ügyfélközpontunkat lakossági és üzleti ügyfélként a 1270-es telefonszámon, vagy kiemelt üzleti ügyfélként a 1420-as telefonszámon. Külföldről indított hívás esetén, kérjük hívja a +36-1-288-1270, vagy kiemelt üzleti ügyfél esetén +36-1-288-1420) telefonszámot. Kárrendezési csapatunkat a Készülékbiztosítás kárbejelelentés és kárrendezés menüpont alatt hétköznap reggel 8:00 – 16:30 között, hétfőn pedig 8:00 – 20:00 óra között éri el. A kárigénylőnek a káreseményt követő 8 napon belül kell bejelentenie a kárigényét, és a kárigény benyújtásakor a lehető legrészletesebb és legpontosabb információkat kell megadnia.
Lopással vagy szándékos károkozással járó incidensek esetén a kár bejelentése előtt értesítenie kell a rendőrséget, és be kell szereznie az eseményről szóló hivatalos rendőrségi jegyzőkönyvet ahhoz, hogy megkezdhessék a károk kivizsgálását. Felhívjuk figyelmét, hogy kárigényét a káreseménytől számított 8 napon belül kell bejelentenie.
Elfogadott káresemény esetén
Elfogadott kárigény esetén kérjük keresse fel bármelyik One üzletet, Kárrendezés folyamata során az adott készülék javításra vagy cserére kerül. Kérjük, vigye magával az alábbi dokumentumokat az adminisztrációra:
Lakossági ügyfélként:- érvényes személyazonosító igazolvány/jogosítvány/útlevél, lakcímkártya
Üzleti ügyfélként:
- Aláírási jog, képviseleti jog ellenőrzése, az aláíró személyazonosítására alkalmas okirat, lakcímkártya
Továbbá:
- Jótállási jegy
 - Rendőrségi jegyzőkönyv dokumentuma (lopással vagy szándékos károkozással kapcsolatos incidensek esetén)
 - A sérült készülék (ha rendelkezik ilyennel)
 - A készülék eredeti tartozékai
 - A Biztosító által a kárigény benyújtásakor megadottkárszáma
 
Kérjük, vegye figyelembe:
Mielőtt benyújthatná igényét, ki kell fizetnie a biztosítási önrészt, az összes esedékes havidíjjal együtt.
Kérjük, győződjön meg róla, hogy adatait lementette a készülék javítása előtt, mivel azok a javítás során elveszhetnek.
Ha Ön elégedetlen szolgáltatásainkkal – tegyen panaszt
A biztosító célja, hogy folyamatosan magas színvonalú szolgáltatást nyújtson Önnek. Ha úgy érzi, hogy a biztosítótársaság vagy a One nem nyújt Önnek első osztályú szolgáltatást, vagy kérdése van a biztosítással kapcsolatban, hívja a One-t lakossági vagy üzleti ügyfélként az 1270-es telefonszámon, kiemelt üzleti ügyfélként pedig hétköznapokon 8:00 és 16:30 között, illetve hétfőn 8:00 és 20:00 óra között a 1420-as telefonszámon.
Panaszát e-mailben is bejelentheti a következő címre: lakossági ügyfélként ugyfelszolgalat@one.hu, üzleti ügyfélként kisvallalati-ugyfelszolgalat@one.hu, kiemelt üzleti ügyfél esetén pedig a corporate@one.hu e-mail címre; vagy postai úton a következő címre: One Magyarország Zrt., 1112 Budapest, Boldizsár utca 2. Panaszt személyesen is benyújthat bármely One üzletben.